Lidl Ελλάς Ηλικιωμένη: Αποσύρθηκε η μήνυση εις βάρος της

Ηλικιωμένη: Αποσύρθηκε η μήνυση εις βάρος της

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της ηλικιωμένης η οποία έκλεψε από το σούπερ μάρκετ ενώ είχε μεγάλη ανάγκη και βρέθηκε με μήνυση εις βάρος της. Στην συνέχεια προσπάθησε να αυτοκτονήσει, ενώ πλέον η μήνυση εις βάρος της έχει αποσυρθεί.

Ανακοίνωση εξέδωσε η LIDL Ελλάς μετά το περιστατικό που σημειώθηκε με φτωχή ηλικιωμένη, η οποία επιχείρησε να κλέψει τρόφιμα, γιατί δεν είχε χρήματα.

Η ανακοίνωση της Lidl Ελλάς για την γιαγιά που προσπάθησε να κλέψει τρόφιμα – «Δεν θα κατατεθεί η μήνυση»

Μεταξύ άλλων η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ εκφράζει την λύπη της για το συγκεκριμένο περιστατικό, αναφέροντας πως ο υπεύθυνος ήταν υποχρεωμένος να ακολουθήσει τις «προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές», ενώ η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα και θα λήξει το συγκεκριμένο ζήτημα.

Η στήριξη των πολιτών προς την φτωχή ηλικιωμένη

Υπενθυμίζουμε πως οι υπεύθυνοι όταν κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Τι δήλωσαν για την μήνυση προς την ηλικιωμένη γιαγιά

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Αρέσει σε %d bloggers: